17 januari

Jag  borde finnas där för dig,
min vän
Även om jag sitter i samma situation
Så tro mig, det är svårt. så svårt
finner inga ord.
Vet med mig själv. att ord inte hjälper
men man behöver alltid någon att prata med.
Jag hoppas för din skull att du inte ska behöva gå igenom dethär.


Slutade vid 12, då blev de att möta upp hanna nina linus ante linda
Åt & så.. gick sedan runt med Linda & ante tills Carro skogh kom
Hade en massa att göra men vad gjorde vi? Ingenting utav de som
egentligen var planerat. känner mig så dum. förlåt. Blev sittandes
med Linnea & två av hennes klasskamrater istället.  Sanna&Emma
kom förbi ett litet tag. sen åkte ja direkt till Föräldrarmötet, med Ante.
Sena som vanligt? Pinsamt.

Skulle egentligen bli bowling osv imorgon men vi var ju inte direkt ute i
tid. men, hoppas på mys. tycker trots allt om er väldigt mycket. we'll make it fun!

image586
Skulle ljuga om jag säger att; jag inte Saknar det.

Kommentarer
Postat av: stjärnan!

skriiiiiiv din slampi :D

2008-01-20 @ 13:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0