6 februari

Idag tog jag mig själv i kragen & gymma på friskis med carro&jenna
då tiden på passen inte gick ihop. Jag är såå nöjd med mig själv!

Bara längtar tills träningsvärken imorgon.

Jag måste plugga
verkligen Plugga.

matteprov imorgon, tydligen..
+ engelskaprov efter skolan.

Även när det gäller skolan så
kommer allting på en & samma gång
JAG hinner inte med!


image627


Did I make it that Easy to walk right in and out
Of my life?

Well, I never want to see you unhappy
I thought you'd want the same for me..


Kommentarer
Postat av: T`

Ahh det gjorde faktiskt väldigt ont.. Men o for it, tänk dig så fint det kommer vara, jag är jätte glad att jag tog, skitsnygtt =)

2008-02-07 @ 13:25:58
URL: http://ainariel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0