4 februari

Tandläkaren imorse
helt oväntat säger dom att jag ska laga,
laga = spruta, och vad gör man då,
börjar tjuta, skriker efter mamma?
nej inte riktigt men ungefär så.
men efter 15 min senare så är bedövningen
fixad. så kommer tillbaka till skolan med
världens hängläpp, men jag är helnöjd

Nu 6 timmar senare har bedövningen äntligen släppt.


Skulle egenligen bli redovisning idag och jag
var taggad som fan, Lovar att jag hade klarat det!
Så fixar sallyså den  blir på onsdag istället?
Vad ska det vara bra för !
Kommer skita på mig av nervositet.

Nu måste jag läsa en bok på 316 sidor
känns underbart
Någon gång denna vecka ska vi prata om den, vet dock inte vilken.

image626




Begär jag för mycket
när jag vill att du ska bry dig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0