29 februari

Äre kul att jag skrev ett långt inlägg
men råkade att klicka ner rutan
istället för att spara?


iallafall stan med sanna carro heidi
köpte mig en tröja idag igen.

Runt 6 träffa jag spångan ante linus chrilla
& har varit med dom resten av kvällen
alltid lika trevligt.

ska snart sova
är nervös inför
imorn vilket ger mig magont
men vi klarar det linus
i värsta fall har vi varann sötnos :)

Hatar hetset innan kvällen då
man inte vet vad man
ska ha på sig osv..
hade bestämt mig men känns som om
ja inte kommer klara av att se så tråkig ut
.. men vi får se.

Carro bör akta sig imorgon
hon ska supas ner!
medans jag inte får
eller vill dricka för mycket.
vi får se hur kvällen slutar

 
 


"I remember when I walked out.
I remember when I screamed I hated you.
But somehow deep inside I'm still loving you.
I'm sad and lonely."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0