28 februari

Gjorde omprov i matte efter skolan
Först satt jag & var så otroligt nära på att somna
då jag insåg att jag inte kunde ett skit,
Eftersom hon kommer 1 lektion innan &
säger jag ska göra det så hade jag ej tränat.
men efter en liten stund så bara hade jag
gjort hela pappret. Är jag duktig eller är jag duktig?
Dock kan allt vara fel.

Efter skolan gick jag och köpte hårfärg
sen mötte jag heidi , köpte 1 tröja :)

Gick hem till linnea, färga håret osv
så nu är jag lite ljusare i huvet
men ingen större skilnad.

Fredag imorgon som jag egentligen
trodde var idag. var helt inställd, hade
kollat fredagens schema & ställt klockan
vid 9. som tur var kom jag på att
det var torsdag vid 7.15 imorse.

pluggpluggplugg
jag hatar att ligga efter.'

Men just nu är ja för trött.
får göra det imorgon ;)


"You never want what u got
but always want what u cant have"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0