15 februari

Gårdagen var jättemysig
Först när jag kom in i skolan vid halv 10 så  var det musik,
& så låg de godis på borden, dock äckliga gelehjärtan
Så hade dom satt upp ett jättestort papper med alla namn på :)

  


Efter lektionen så var det film i trapphuset, Brokeback Mountain


 


Efter skolan åkte ja ner till stan och köpte
ros till min mami med spångan&ante.


Har nu sätt  filmen 1408 som
jag så länge velat se men gud ja förstog
Ingenting och det är riktigt sant.

Juste jag & sally fick jättefina
örhängen av ante, bästabästa han!


image656



Ikväll är det party.

Kommentarer
Postat av: Beccs

ååh vad jag saknar haga! det var så mysigt och så bra skola !

2008-02-27 @ 14:16:10
URL: http://vulnerablee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0