10 februari

Gårdagen var nog lyckad,
Andrea linnea alexandra och carro kom hemtill mig började dricka lite och så..
Linnea blev fullast av alla, ovanligt? helt plötsligt heller hon ut sitt glas över mig/bordet/golvet.
Fast hon egentligen skulle hälla i mitt glas. (även fast jag inte bett om det)


Missade spårvagnen som vi skulle ta vilket ledde till att vi missa bussen
och kom 30 min senare. Jag&linnea gick till mcdonalds för hon skulle ha
en cheese. jag ville gå på toa men hon höll fast mig och jag vet inte vad som
hände. det slutade med att hon sket i hamburgaren och gick på toa fast det
var Jag som nästan kissade på mig.

kan säga att hon inte var hos alex alltför länge då hon inte mådde så bra.

Vet inte varför men Andrea fick för sig att gå hem,
Var hemma vid halv 4. & på det körde jag en massa pauser
utan att förstå varför. Jag frös! för koftan var kvar hos alex..


   
   


Kan berätta om att det omöjliga hände,
jag skulle kissa. sätter mig på vägen, klockan är runt halv 3.
Vad kommer då om inte en bil?



  
 




Jag som tjajat och längtat så mycket,
men nu då? vart har mitt mod och min självsäkerhet försvunnit?

 blaming you for everything I just couldn't do

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0