So tired of this ,

Frånvaron har varit högre än den någonsin har varit. jag kan inte skylla på något annat än dessa mörka mornar, jag kan inte gå upp. jag klarar det helt enkelt inte. och jag är trött på det..

Idag på fotografisk bild skrev jag ut över 30 bilder på allt&alla som har med mig att göra och på de runt omkring mig. har också lånat hem en kamera, ny var den också. mer vet jag inte då jag tråkigt nog inte är så insatt. men jag vill , jag ska försöka. Ska ta tag i det här nu. Inte det roligaste att ta kort på moln & dimma, en årstid som denna då Allt är grått .

Nu får ni hjälpa mig med detta. jag behöver Er för att åstadkomma något som är någolunda Bra !






Its' Friday , and I don't even care ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0