It's like moving mountains...

Vill bara att totte ska komma hem, helst nu. nununu.
Så hon kan muntra upp mig whenever im down
tur att hon har de bra iallafall, lite avundsjuk på att hon "smälts bort"
så som hon själv säger det. Medans vi sitter här med ett jävla
deprimerande skitväder !




When she needs somebody
When she has somebody
Somebody that somebody
That made you feel like somebody




& nu sitter jag och bara väntar på att ida ska komma hem från stallet.
så får vi se vad som händer. Kanske att jag åker ut till Svärtinge.. mm får nog bli så!



But I keep climbing and hoping things would change


Kommentarer
Postat av: Josse

jag är ju hemma.. :(

2008-08-08 @ 18:08:46
URL: http://josefiineriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0