Carros kväll

Kvällen igår började hemskt.
men jag tog mig i kragen för jag visste att denna kväll var inget man varken kunde eller ville missa.
så jag tog 6 bussen ut till svärtinge där tjejerna redan var samlade och väntade på mat :)

Med tiden började de droppa in mer & mer folk och jag började undra vart alla kom ifrån.
tillslut var klockan halv 1 och alla började gå till sista bussen.. alla kommer på bussen..

Förutom jag josse och mattias. För vi missa den! Trodde det var kört. men 10 minuter
senare kommer det en till buss och vi kunde komma hem.


Tackar världens bästa för en lyckad kväll.
kommer sakna ihjäl mig efter dig när du är i Kroatien.



Kommentarer
Postat av: Anonym

mattias??

2008-08-03 @ 12:25:02
Postat av: M

Mattias ja ?

2008-08-03 @ 13:53:10
URL: http://malinjohanssonpett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0