26 augusti

Open up and let the light shine through
I know it's hard on a rainy day
You wanna shut the world out
And just be left alone.



Varför har de gjort så att lektionerna är så långa?
hur kan man koncentrera sig på matten, på en tom
mage, knappt vaknat,i ca 70 minuter. Det förstnämnda
var såklart mitt eget fel. men jag hann inte äta frukost imorse.

Man sitter och räknar, åtminstonde försöker.
Tycker att man presterat bra & slår ihop boken.
tittar på klockan och det är ca 30 min kvar utav
lektionen?! iallafall..

Gympa idag. med vår nya lärare, Tor-arne eller vad hette han?
Traska bort till spåret för att lööööpa. Hat till det! gick ju som de gick.

Men nu, ska ni få höra.. Jag har pluggat! :)
Känner mig duktig och tänkte fortsätta på nästa uppgift.
Kanske att jag fastnar här. men då blir jag besviken på mig själv.

Imorgon blir det nog stan med Caroline.
& Kanske att fille fikar med oss. om det inte hinner att glömmas bort till dess.



Sometimes that mountain you've been climbing
Is just a grain of sand

Miss you.



When you figure out love is all that matters, after all

Kommentarer
Postat av: sanna

oh tack så mkt mallan:D

2008-08-26 @ 22:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0