25 augusti

Visst är det tråkigt att läsa om allas skoldagar, men vad ska man annars skriva om När det inprincip är de ända man gör om dagarna? Idag gick vi iallafall till halv 4. och hade endast 2 lektioner. Så ja, de var inte alltför korta ! Gick inte att koncentrera sig och jag fick ingenting gjort. Riktigt illa.

Det var meningen att jag&carro skulle sätta oss någonstans & fika
för att, ja.. göra min läxa. insåg att vi knappt skulle hinna så det blev aldrig av.
inte  bra.

Mötte sedan upp linkan&ante och gick med de hem,
eller ja.. de gick till linus och jag stötte på patte, prata med han i ca 30 min.
sen hem..


Och på söndag är det min dag. inte långt kvar.






Angående p-piller. var de du Linnea som sa att
man inte kunde skylla på dem?  Men de gör jag.
För ja ser ingen annan anledning.
Allt har bara blivit dåligt sen jag började med dom.
Så jag måste få byta tillbaka, fort. och så får jag
hoppas, iallafall inbilla mig lite, att allting blir bättre sen.


Kommentarer
Postat av: L

säger bara att det är ens inställning till pillerna som styr. Ställer man in sig på att de är bra så är de stor chans att de är det också. Det blir vad man gör det till, som du brukar säga :)

2008-08-26 @ 10:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0