23 augusti

Vet inte vad som var bäst under kvällen, att ha en massa tjejer hemma hos mig, att se fyrverkerierna som formades  till hjärtan på min balkong. att sjunga "du ska få en hink med is.." & "inatt jag drömde.." på bussen. att gå uppför gatorna skrikandes ramsor. Eller kanske att hitta en ny "vän"?

.. behöver inte gå över till de dåliga sakerna
Blev en promenad hem sen igen iallafall.



Idag blev de att gå till kungsgatan & sedan hem igen på direkten,
oj så tidigt jag var uppe ! Vid 2 var jag och carro nere på stan och tittade
på en massa uppträdanden. det var trevligt. nu sitter jag här,

huvudet är tungt som fan.
När som helst kommer jag bli sjuk. om jag inte redan är.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0