18 augusti

Kvällen igår började mer o-pepp än någonsin hemma hos heidi.
Drack endast 1 grogg innan vi skulle vidare. förstå det.
men humöret ändrades sedan på grund av min glädjespridare caroline.

Vi kom till oxelbergen och tjejerna gick därifrån lika fort som de kom. Nästan.
men jag jennifer&caroline stannade kvar. Besökte mcdonalds vid 4. Efterlängtat en kväll/natt som denna!

frusna och trötta som vi var tog vi oss hem, jag&carro
"vi måste ju ha lyckats på något sätt om vi kommer hem vid halv 6 på morgonen"






Nu sitter jag och lyssnar på supernatural - rock u
dendär låten som man dansade till på alla klassfester
i mellanstadiet. &som jag&andrea körde loss till i vintras hemma hos jeppe
om&om igen gick låten. Samma dans hela tiden. "IGEN!, bara eeen gång till!"
Det var ungefär så vi lät. Men ingen tvekan om att vi hade kul.

Körde den en gång med carro igår. Inte samma
feeling i det hela men de fick funka ;) "Get your ass on the dancefloor"

Annars då, hur mår vi? Söndagar är som vanligt. depp depp depp.
sätt på film idag.  It's a boy girl thing.

Tråkar, väntar på att kunna sova. därför sitter jag här
och fördriver tiden med ett meningslöst inlägg.


There's nothing like you and I
Nothing like you and I
There's nothing like you and I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0