11 augusti

Sitter nu med en kopp varm oboy framför mig.
Dagen har spenderats med de bästa,
Carro som är nyhemkommen från kroatien & ida.
Humöret var lite halvt med denna baksmälla,
men det är så de ska va !

Planerade grillning, men..
Det blir ju inte alltid som man tänkt sig
så vi tar de imorgon om regn inte öser ner.


Igårkväll låg jag i sängen med josse hela dagen
tills Heidi frågar om vi inte skulle festa,
och jovisst ställer man upp! så hon& Emelie
kom hit så började vi fixa oss för att sedan traska
bort till hagahöjdens klubblokal.

Vad ska man säga, med rätt sällskap så kan
det bli väldigt bra. och jag tyckte vi lyckades!


"Efterfesten" ska vi inte tala om men josse verkade ju
trivas iallafall ;) Sällskapet hem var emelie&heidi som våldgästa min säng.


bilder kommer när heidi orkar skicka.
jag gillade min dans-med-paraply-och-stolen iallafall (y)




Fredagen blev inte lyckad.
Lördagen var mys.
(men vi tackar för en bra söndag!)

  
 




Snart är det skola,
Och vad säger vi om de?.. ÅNGEST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0