vad ska jag göra

för att få dig att förstå,
TRE DAGAR I RAD NU, i 3 dagar.

kan du inte bara höra av dig så ja får veta vad problemet är
& varför du gör som du gör?

skulle göra allting så mycket bättre!




gick på stan med sanna&sahra idag,
orkar inte skriva om det IGEN
kolla http://maalinjp.bilddagboken.se/
skriver ju endå exakt samma saker..

köpte en tröja, 300:-
parfym 315:- (sjukt liten var den dock)

imorrn blir de att troligtvis köpa en jacka & en mössa,
sen får ja se om ja hittar ngt mer (: har iallafall lagt undan
1 jacka&en mösseee

 

tröjan ska jag nog lämna tillbaka.. !?
så nu vet ni.


JAG ÄLSKAR DIG.
inget jag är stolt över.

(hör av dig,
vill veta vart problemet ligger!)

Kommentarer
Postat av: kiss carro

fick för mig att jag ville veta vad du gjorde för exakt 1år sen, haha och nu vet jag de :D tröjan lämnades aldrig tillbaka ;)

2008-09-03 @ 17:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0