ser ner på dig

Jag som bara ville älska
Bara ville få dig att känna samma sak
Var det kanske för mycket begärt
Att be dig vara ärlig & rak?

För dig kanske allting var så himla lätt
Att bara ta dom delarna av mig du ville ha
Och sedan från mig gå
Efter varje litet svek
Efter varje runnen tår
Jag dig åter förlät
Du lovade att läka mina sår
Vad det vad du gjorde
Efter alla dina ord?

Du var inte den jag trodde
Jag trodde aldrig att du skulle kunna begå detta mord
Men tro det eller ej
Jag är sedan länge försvunnen
För du dödade mig
Du högg i mig för varje litet tår som någonsin
För dig var runnen
Men du gjorde kanske rätt
Det fanns nog inget annat att göra
Efter att ha gjort mot mig på detta sätt
Kunde du ju lika gärna fortsätta att hela mig förstöra
Men jag förlåter dig
Även denna gång
Det är okej..

Ja vet att du sitter & tänker
Är medveten om alla de situationer du sårar
Men det är nu över


Kommentarer
Postat av: threes`

HAHA kul att höra =D det är ju verkligen suupergott =D=D hih ^

2007-09-30 @ 19:50:02
URL: http://ainariel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0