min helg

I fredags var vi  hemma hos andrea, en massa tjejer & några få killar.. drack osv, firade henne.. skulle vidare sen men det blev inte så och tralala blandade känslor där för min del i slutet men vad ska man göra?

på lördagen var jag så sjukt seg, ville bara ligga hemma och sooova. men nej, då skulle vi på fest i ljunga, jag josse fellan linn & jessi + några. började fixa iordning mig vid 7 ungefär, bussen gick 10 så inget förfestande för min del, förutom 1 drink. josse kom hit ett tag innan sen så ja, mötte vi upp allihop vid resecentrum, var tydligen en massa mer folk som skulle dit så blev sång & trlala på bussen. väl där SJUKT med folk! ja, trängdes ihjäl tycker jag. men jag hade kul, riktigt kul :) fick skjuts hem senare, jag&josse åkte med.. åkte till max och åt. då ringer linn och frågar vart vi är & säger att hon sitter på bussen hem och lala så hon kommer med, så skjutsa vi hem henne skjutsa hem en annan åkte runt lite och "i got it from my mama" HAHA. sen när vi skulle åka och lämna av josse så åker det en på cykeln, ska typ svänga eller nåt? och helt plötsligt ramlar han, garva ju såklart men tyckte massa synd om han! haha. ja på direkten när ja kom hem gick jag och sov sjuuukt skönt!

idag vaknade jag klockan kvart över 2, var tvungen att gå upp och äta men var verkligen inte utvilad kände jag. kebabtallrik var det ju så det va ju ett + iallafall.

vad ska man säga, jag mår väl som jag förtjänar efter denna helg ;) men de har det varit värt!

nu blir de plugg.

   


Kommentarer
Postat av: threes`

JAha så du drog på fest sen =).. att man inte själv hörde nåt från ljunga :P hööm

2007-09-23 @ 22:29:53
URL: http://ainariel.blogg.se
Postat av: Sanna

skoj med bilder!

2007-09-24 @ 12:28:54
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: threes`

Ähh nu rörde jag till det totalt, skitsamma.. =)

2007-09-24 @ 15:59:14
URL: http://ainariel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0