I get chills cause it feels so real..

ja somsagt var ju hemma hos caroline igår, oh jag hade jättekul
först lagade vi tacos, vi tjejer, (dock fick ja inte hjälpa till eftersom jag var sjuk. haha!)  & jag var riktigt hungrig så de satt bra i magen kan ja lova.. ja sen kom de ju problemet, skulle jag dricka eller inte.. ja va tror ni hände, haha. apfull blev josse, heidi spydde däcka som vanligt. & jag hade bara allmänt kuuuuuuuul ! sen kom min mamma och hämtade mig&sanna, släppte av sanna och ja åkte vidare hem till josse som hade åkt hem med Linnea typ 5 min innan. där var lite folk sen kom de mer folk och ja, henka följde mig hem sen den raringen.


idag följde jag med mamma kevin marcus för att leta present till min mormor som fyller år imorrn (:

ska nog hem till josse senare ikväll
& Ida kommer med, saknar henne obeskrivligt <3.





sometimes people make mistakes in their lives
but why do we have to end things this way
I guess I'm trying to say..
that I really miss your loving..
and I really miss your hugging..
everything.. everything.. everyday..

I know that we fight
but then I try to see my self
with someone else..
but I always see myself..
running back to you.. baby..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0