gårdagen..

började med att ja satt hemma ett jävla tag innan allt löst sig o man visste va som skulle  hända. typ vid halv 9 tog ja spårvagn&buss till linnea.. var meningen att vi skulle mysa loss med vattenpipa godis osv.. men när carro & emma kommer såhar dem ingen ork, naaaaahe då var de bara att gå hem till jimmy k där litefolk var + alle & sanna :) det var riktigt kul faktiskt.

idag därimot, vad ska man säga ?
upp tidigt som fan & iväg jaaa för underbart vilken omtanke säger jag bara.
fick vänta på bussen 15 - 20 min.. så åkte ja till rådhuset (ingen aning om
varför ja valde rådhuset, tänkte att de va minst folk där trorjag) och vänta
på spårvagnen som skulle komma om 5 min. vid norrtull tänkte jag : om
nån plingar här nu så går ja av & går härifrån hem men ingen gjorde de
så åkte vidare & gick av iaf en hållplats före, men kände att de va för lite
så när ja va framme vid my home så vände ja om igen så var ute & gick
i20-30 min innan jag gick hem..

ikväll ska jag & emma hem till linn (:


FUCKING HALVÅR
varför försvinner du inte bara

hur kan du på ditt samvete, hur kan du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0