För den dagen du lämna mej, så blev jag död inombords

image388
kände av det redan igår,
visste det
idag är jag sjuk,
imorrn ska jag vara frisk
.

föresten skriver vi om våra "barndom/nuet"
i skolan.. & det är jobbigt att behöva plocka
fram allting men det är så otroligt lätt & skriva,
utan att behöva tänka.. har redan skrivit 5 sidor,
absolut inte klar.. & ja, gissa vart tyngden i
berättelsen ligger, det jag skrivit mest om..
min P. min älskade P
som inte bryr sig överhuvudtaget!

min lärare lästa igenom det jag skrivit,
började sedan ställa mig en massa frågor om dig
hon tog förgivet att det var bra..

men det är det inte.

& det var jobbigt, ville gråta hela tiden.
äntigen fick jag gå därifrån.

hon bad mig att sedan skriva en slutsats,
om vad som påverkat mig.

det finns bara 2 personer att skriva om där,
som påverkat mig negativt.

jag vet att ni vet vilka ni är.
ändå älskar jag er mest i världen.

(&jag väntar fortfarande
på att samtal ifrån er båda)







You're always on my mind
About to tear myself apart
You have your special place in my heart, always

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0