9 september

igår då så kom Emma till mig, fast jag kommer faktiskt ej ihåg när. började fixa oss & lite, sedan bar de av till ektorp för att fixa lite saker, sen hem till mig igen.. fixade de sista, sen åkte vi med 21.10 spårvagnen till kneippen, där vi möttte upp heidi&linnea.. skulle hem till linn där hon madde natta fellan jessi var (: började dricka osv.. fick för oss att vi skulle till navestad? så aa, dit också vi. men tog nästa buss tillbaka, förstog ingenting! gick till donken, mötte upp josse&andrea sen var de några andra där som tex johanna som hade varit på Hannes fest.. bestämde oss för att gå tillbaka till linn. ingen utav oss orkade gå & vi trodde ej de kom någon spårvagn så stog de en taxi vid södertull, dock så var vi 8 st och de va en 4 taxi så ja.. vet inte hur eller varför men helt plötsligt hoppa vi in i bagageluckan jag andrea emma fellan, så åkte han därifrån till kneippen. endast 15 spänn var! :) väl hos linn så kom de några mer, 4 killar. men jag andrea josse emma tog spårvagnen hem som gick 1.19, så kom jag & emma hem, titta på tv och susssssa gärnet,

 

idag har jag inte gjort ett skit..
segat loss framför tvn, var ute & gick i kanske.. 5 minuter,
haha. jag är för underbar! imorrn är det skola igen & sen
trorjag det blir stan med josefin, måste fortfarande kolla på/köpa
en del grejer,


Jag måste klippa mig också,
synd att jag inte vill
.

Kommentarer
Postat av: threes`

Kuul =D.. jag måste permanenta mig snart men åhhh orkar inte plus att ekonomin e lite krasslig xD :P

2007-09-09 @ 21:24:06
URL: http://ainariel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0