27 september

idag var vi lediga, som alla andra.. nästintill. så igår vart de lite småfestande hemma hos filip med en massa trevligt folk, och mina tjejor johanna josefin sanna <3 idag blev det badhuset med linnea carro heidi josse. badade&sola sjukt länge sen bägge två, hade kul :) mindre kul var de ju när josefin kommer med något som ja antar var hennes knä, rakt på min stjäääärt oh trodde ja skulle dö verkligen smärta kan ja lova. och nu har ja ett fint blåmärke :) kom hem därifrån vid halv 8. är så otroligt trött, inte på humör. jag saknar dig! jag måste plugga men jag orkar inte men det måste bli klart nån gång. imorrn blir det fest, ovanligt? nae borde tröttna snart tycker jag.


 


det kändes så rätt,
hur kan det då vara fel?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0