jag har tråkigt

Hur svarar du i hemtelefonen? hej det det är malin
Hur svarar du i mobiltelefonen? Aa, eller hallå
Ringer det mycket till dig? det beror på, definitivt mer på helgerna
Ringer du mycket? ja ganska
Vem ringde du senast? jag försöker verkligen minnas, antar att det var heidi när vi insåg att vi gått fel igår när jag linn camilla skulle möta heidi alle linnea
Hur mycket pengar har du? jadu, 600-700
Senast kramat och när? igår, mer behövs inte ta upp
Antal timmar sömn inatt? 8 - 9
Sov du ensam? nej
Vem sov du hos senast? det är nåt jag med försöker minnas, och kan bara komma på mattias & såfall var det sjukt längesen jag sov borta, anyway..
Vem sov hos dig senast? ante
Vem vet mest om dig? ae ganska svår fråga, är väldigt öppen av mig så..
Vem vet du mest om? svår fråga där med, Ida kanske
Vad ser du fram emot? ser fan inte fram emot nånting, typ helgen
Vad vill du ha just nu? godis, sällskap
Vem hånar du? öhm..
Vem längtar du mest efter? personen vet vem den är
Vem vill du helst slippa? jag vet inteeeee
Vem stör du dig på? MEN FÖRFAN jag vetinte
Vem vill du sova bredvid inatt? personen vet vem den är
Vilken buss åker du oftast? åker inte buss
Vilken årstid är det nu? antar att det är typ höst
Anser du dig själv snygg? nae det är nog inte det rätta ordet för mig
Har du varit kär? ja
Är du kär nu? kan inte svara på om det är något jag inbillar mig eller ej, så.. jag vet faktiskt inte
Är du en bra partner? egentligen ja, men endå säger jag nej,.
Har någon varit otrogen mot dig? inte vad jag vet om iallafall
Har någon varit otrogen mot någon , med dig? ae sånt håller ja inte reda på
Har du varit otrogen?  Förlåt.
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? ragga gör jag ivarjefall inte
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? borde jag vilja det? usch nej
Vad åt du senast? en kaka, sånnadär drömmar eller va dom heter
Är du polare med grannarna? står väldigt nära 1 par utav våra grannar iaf
Har du varit på ett party?  det är alltid party
Har du varit utomlands? japp det har jag
Var är dina syskon just nu? Marcus, i svärtinge, och mina halvsyskon antar jag att dom är i sörping hos pappa.
Vilken tid gick du upp imorse? 12 trorjag
Vad gjorde du kl 2 inatt? pratade med ante, ville SOVA
Vad är det första du gör på morgonen? ehm altså, efter jag snoozat i 100 år? titta mig i spegeln elr nåt
Vad ska du göra efter det här? FINNS DET MKT ATT GÖRA? nej hata söndagar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0