hmja..

varit och handlat med familjen, följde med frivilligt.
var till&med jag som frågade om ja fick följa med (A)
så tvingade jag med min bror med. köpte hårfärg bara.

efter det hoppa ja av vid mcdonalds, och mötte upp josefin
mötte moa också, lite chockerande att hon var där mitt i ingenstans,
men hon är för rar. efter de gick jag&josse hem till andrea
hämtade min halsduk + cykelnyckelm sen gick vi till statoil.

josse tvingade med mig till enebycentrum, såg hur sur
hon blev när jag sa att jag inte orkade & att jag frös.
HAHA. "KOM DÅ" säger jag argt och hon blir jätteglad. (A)
men det var faktiskt skönt, och lite smått kul
älskar ju trots allt henne

---

förlåt för allt jag någonsin gjort mot dig dethär året
& dom 3 månaderna innan det. i love u for reall


& ett förlåt till mig själv och alla andra för ja inte gått vidare.
Slut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0