Gårdagen, lördag..

Började med att jag jag gick ner och mötte min älsklingslinn vid spårvagnen, så gick vi och köpte groggvirke till mig (: gick hem till mig och sega loss ett bra tag innan vi började fixa oss. sen kom även Camilla :)<3 mitt humör sjönk pågrund utav olika saker och lala blev inte ritkigt som jag tänkte mig, men vi drog oss mot lagerlunda iallafall vid 9 - halv 10 något sånt.. skulle möta linnea heidi alexandra.

 

när vi går där säger jag: vi ska gå vänster nu va,
nae höger får ja då tillbaks som svar..

okej visst, fortsatte gå..
- det är inte här?
jo det finns bara en bro lalalala

men jag envisades och visste att jag hade rätt, haha vilket det visade sig att jag också hade, ringde heidi & fråga vilken bro dom var vid, så det var bara att vända och gå tillbaka.

men humöret blev sedan på topp väl där, min bästa josefin kom dit, hon var väldigt saknad! har alltid kul med henne, så.. började dansa och ha oss vilket nog var kvällens höjdpunkt! massa roligt folk som man kände igen och ja en hel suverän kväll :D

image440

Kommentarer
Postat av: ,

du ÄR snygg malin ;D

2007-10-14 @ 22:50:49
URL: http://natalieeriksson.blogg.se
Postat av: natta

söt malin. fint hår :) så skinande :D

2007-10-16 @ 22:29:08
URL: http://naatta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0