fredagen

började med att camilla&jessi ringde och fråga om dom kunde komma hem till mig efter dom varit på stan, självklart sa jag ja (A) huhu, samtidigt kom ida också (:
lalala senare på kvällen mötte jag&camilla upp alle carro linnea heidi alem m.m. var menat att vi skulle på fest i degeer men ja, tråkigt som de va vände vi lika fort som vi kom dit. gick till lagerlunda där det var roligare (:

jossan var där som vanligt, hamnar ALLTID på samma ställe vilket är lite komiskt >_< och helt plötsligt så kommer ante och fanskapen så då blev ja lite mer happy!

senare blev de donken & camilla och ante sov här, lite småtrångt och inte mycke sömn men jag mår prima!


image423

raringarna jessi & camilla ^^

Kommentarer
Postat av: camilla

haha skit snygg bild :|

2007-10-07 @ 12:53:33
URL: http://camomillut.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0