Det som en gång varit ens ängel, blir helt plötsligt någon man aldrig känt

Jag märker den, tittar på den.
tavlan
varför tar jag inte ner den?
det kan väl inte vara så svårt?
den berör mig ju endå inte längre..

jag bestämde för mig själv,
att den 8 novemver ska jag ta ner den, då har det gått för lång tid
( "då har det gått för lång tid" hur länge har jag sagt det, i 7 månader?)
eller, december, eller varför inte januari? Tro inte att det är så
lätt. jag låter den sitta där tills jag känner att det är rätt att ta ner
den och när jag känner att jag har passerat vårt. men det känns
som om det är de enda jag har kvar.

ja, när tiden är kommen
då ska du ner.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0