Det kommer att komma motgångar men också nya möjligheter

JAg har precis renskrivit om "maskrosbarn" kankse lite väl sent men bättre sent än aldrig som de brukar låta.. har dock saker kvar att göra.. "att växa upp" där man ska skriva och reflektera om olika familjer, sedan fältstudieuppgiften där ja ska skriva om min praoplats.
jag är så sjukt trött att jag skulle kunna somna vilken sekund som helst!

Mormor var här när jag kom hem från skolan, har saknat henne!
hon tog med sig en klänning som mamma köpt till mig för att sy upp den,
(tyckte att den var lite fööör lång) huhu men den blir nog najs.





några pics från firandet&förfestandet hos josefin:

   
  

zootour:



hahahha man ser linn där, lite högre upp än alla andra ;)
kortet är ifrån när mange schmidt uppträdde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0