40 - års fest

ja det började vid klockan 5, jag och min bror kom lite efter.. vi gick ner eftersom att mamma&kevin åkte ner redan vid 4 för att hjälpa till.. trala väntade på maten osv och vid 6 mötte jag carro skogh <3 efter det var de bara att börja äta, dricka..

GRYMT lyckad kväll!
vid 11 ungefär mötte jag upp henka&josse, vi gick till lagerlunda där josses pappa var på 40års fest han med, jag och henka gick tillbaka dit ja var från början och josse stanna kvar i kankse 30 min för att sedan komma till oss, dansa gärnet. och ja vissa fick väl i sig lite för mkt utav det goda, slutade med att ja fick sova utan madrass, täcke, ena kudden. pågrund utav att det var nerspytt utav en viss person! haha, vid klockan 4 var allt lugnt och jag kunde gå och lägga mig. var riktigt trött då.

image465
tack min totte för att du ville följa med mig! det uppskattades



min pappa var där med :)

 
 


fler bilder finns där


Snart ska jag träffa josefin linnea alexandra och carro,
ska käka och så (:




Du lovade, när ska du sluta ljuga för mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0