31 oktober

Måste bara nämna att jag hade en underbar dröm inatt!
mer behöver vi inte gå in på för att personen skulle nog aldrig förstå!
Kan ju iallfall säga att jag var lyckliglyckliglycklig

nog om det

har spenderat dom sista dagarna med josefin, har varit riktigt mys :)
igår låg vi i pyjamas till klockan 5 ungefär, låg och tittade på oth
& i was crying like a baby, huhu

efter de kom henka fille matte danne sebbe hit så tittade vi på världens sämsta film.
efter det gick jag&josefin till mcdonalds , så kom sebbe&kim med bilen och skjutsa hem oss

nu väntar ja på att hon ska bli klar så vi kan gå till stan,
okej, jag är inte klar än måste duscha och allt men ändå

Bilder kommer sen när josse skickat dem till mig! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0