18 oktober

slutade dagiset vid 2 idag, oh skönt!
skulle slutat 4 egentligen, vilket innebar att ja skulle komma hem klockan 5,
& följden utav de va att ja skulle missa one tree hill. ha du trodde de va? Aldrig!

satt i morgonrock med fortfarande blött hår när josse frågar mig ifall jag vill
följa med & handla tills på lördag. tråkigt som jag hade säger jag Ja,
så hon & hennes pappa kom förbi och hämta upp mig vid 7 ungefär,

så det var bara att slänga på sig några kläder & gå ut
åkte till coop & sedan citygross, intressant ! huhu

åkte sedan hem till henne för att se på film
"I am Sam"
Den var sorglig.



& väckte en massa tankar
och jag tänkte att jag hellre skulle ha en en sådan pappa som han var,
dock utvecklingsstörd men han gav en sådan enorm kärlek

vad hände? vart gick allting fel?
ja vet att folk växer ifrån varandra,
men kan man växa ifrån sin egen pappa?
sitt eget kött&blod? det är pågrund av
dig jag finns, varför tar du inte ansvar för det?
Betyder jag ingenting? bryr du dig aldrig om
hur jag mår eller hur jag har det?

jag kan säga vadsom hellst till dig,
som jag aldrig skulle kunna säga till andra
för att dom skulle dömma mig.

men det skulle aldrig du göra
det har du ingen rätt att göra,
efter allting du gjort, eller rättaresagt
"inte gjort" Aldrig funnits där
(förutom när det gäller ekonomi)

kan du ens påstå att du känner mig?

visst jag behöver inte dig nu, jag har vuxit upp & kan klara mig själv
men du förstår nog inte hur du påverkar mig, jag ser verkligen upp
till dig och älskar dig utav hela mitt hjärta även fast ja inte förstår varför,

förtjänar du det?

har du förtjänat alla mina tårar och förtjänar du mitt hjärta? Tveksamt

du har en sån står plats och betydelse i mitt liv,
Har jag längre inte någon plats i ditt?

.. & det finns en sak till jag aldrig kommer kunna förstå, varför skaffa nya barn när man inte
kan ta hand om dom 2 man redan har?
Förlåt,



Tack för kvällen josefin! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

: (

2007-10-19 @ 10:27:00
Postat av: C

våra liv, problem och tankar är konstigt lika.

2007-10-19 @ 11:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0