15 oktober

varit en bra dag idag, på lunchen drog jag jacke (får ej kalla henne det egentligen) hanna ante robin linkan kim alex till isabella pizzeria & käka, pizzorna där behöver man ju enns inte nämna, alla vet väl hur dom är. uh inte det godaste man ätit men trots allt billigt. garva ihjäl mig & jaaa vart allmänt på glatt humör idag!

   

tanläkaren vid 2, gick väl bra. ska laga "början till ett hål", trorjag om jag förstog det rätt.

vid 4 åkte jag ner till stan och mötte upp min carrototte, gud längesen jag fick umgås med henne. heidi kom sedan och gjorde oss sällskap men ytterst kort tid. tog en milkshake i kupolen & lala.. sedan gick jag och satte mig med linkan ante poppe ett kort tag, ca 30 minuter (: kunde inte bestäma mig om jag skulle åka hem eller sola.. tillslut blev de till att sola ivarjefall. efter det hälsade jag på henka fortfort sen åkte jag hem.



sovmorgon imorrn,


Believe me, it's alright
It's so easy after all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0