where did I go wrong?

I samma sekund som jag sa ja
visste jag att jag ljög
och jag föll
hårdare än någonsin förr

Sanningen gjorde ont



Allt tog slut
en tvär och oväntad vändning

får jag gömma mig från tiden
under ditt varma täcke
eller springa ikapp verkligheten med tårar som rinner

idag rann allt vi hade ut i sanden
allt vi skapat och allt vi format

jag ljög för mig själv
och inte minst för dig
jag lyckades skada såra och skära
det var något mellan oss

var det fint det vi hade
jag kan inte minnas
men allt tog slut
och det gör så fruktansvärt ont 

du var ju bara ärlig..


Kommentarer
Postat av: J

ja vi deppar ihop. jag kan höra av mig idag så kan vi prata :)

2007-11-08 @ 08:53:42
URL: http://josefiineriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0