5 november

Tillbaks till verkligheten igen då..

har verkigen varit skönt med lov! fick tillbaka min mapp och bara insåg , stress stress & stress
inte kul så skulle verkligen uppskatta att lovet fortsatte

men är snart klar med en sak iallafall!

så förstod jag att en bok ska va utläst nästa vecka,
jag som brukar vara Bra på att läsa böcker,
läste liksom ut förra.. på 3 dagar.

Nu har jag enns inte börjat

var iallafall sjukt trött i skolan, var sååå nära på att somna,
såg på nåt läskigt på tvn igår, okej.. titta typ på efterlyst och
nån film men endå (A) så ja låg och var jätterädd oh hatar det,
när de känns som det är nån i rummet och man vågar ej vända
sig om för att kolla. haha!

upp tidigare en vanligt också för att duscha

inte likt mig säger jag bara, hoppas jag vänjer mig vid att gå upp tidigt på mornarna snart
"det här måste varit år sedan, vi satt här allihop och åt frukost samtidigt" sa Kevin imorse,
jag brukar alltid äta ensam, efter dem.. för jag alltid går upp så sent.

skulle egentligen på stan med caroline, men pågrund av min trötthet
så tar vi det imorrn.

så har jag känslan att-jag-bara-måste-sola liksom så det skajag göra imorrn!

DESUTOM så ska min klass ta spruta imorrn, jag tackar gud (om han nu finns)
för att jag tog den när jag var liten. skulle inte klara av det, jag Hatar sprutor

nej nu har jag skrivit för mycket om allt och inget kan bli långtråkigt att läsa
inte ska ni behöva ödsla så mycket tid på att läsa om bara onödigt skit :)

image485

 "snart" är de ivarjefall prisonbreak,
synd att ja missade förra så jag inte kommer förstå något utav det som är ikväll.




Får jag sluta älska dig
men ändå ha dig i mina tankar?
För i sånnafall
slutar jag älska dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0