3 oktober

ja fick besök av alla tjejer som ja skrev igår + andrea (:
efter vi vart hos mig drog vi på lokalfest och jag kan inte säga om det var lyckat eller ej
.. faktiskt, vet inte vad jag tycker! haha ae antar att kvällen dög

kunde dock inte sova, bara snurrasnurrasnurra
det har aldrig hindrat mig för att kunna sova förr men ja,

vaknade också vid klockan 8, för underbart
bara kände hur ont ja hade i hela kroppen speciellt
benen för att ja sovit för lite

vid 9 gick jag iaf upp och drack saft + vatten som alltid dagen efter

gick sedan & la mig, för att sedan vid 10 gå upp för att städa
och efter de fick ja äntligen sova igen, till klockan 1


ikväll ska ja på restaurang :) sen kankse de blir fest eller ingenting,
sånt som märks

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0