28 november

Efter skolan var de meningen att ja skulle följa med självaste moa granström på stan men vi blev några fler, Josse ante linus.
när moa var klar med sitt shoppande så åkte hon hem och vi andra gick och fika och fick sällskap av världens bästa skogh, carro  :D saknat henne. satt där tills det stängde vid 7 då jag linkan ante josse åkte hem till mig. spelade först tecknet och kan säga att jag&josse var totalt bäst! Efter det blev de "hej knäckt" då jag faktiskt kom tvåa ;D hate that game! haha. Och sist men inte minst blev det dunken med min lillebror på köpet ;) släckte ner överallt så jag och josse var inte dom bästa på att leta eftersom vi inte vågade kolla någonstans pågrund utav att det var nästintill kolsvart. Ja har ivarjefall  haft en underbarunderbar dag <3

nu har jag duschat och måste gå och lägga mig (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0