27 oktober

& jag har så tråkigt, har precis tittat på one tree hill, eftersom det inte går på tv:n längre utan har ersatts av oc säsong 1? Förstår mig inte riktigt på vad dom håller på med bara avslutar i en säsong? iallafall..

Sjukt halt ute måste jag säga
och jag är mycket rädd för att halka = skämma ut mig, eller kankse till&med dö. Överdrev lite där men ni förstår!


Nu måste jag plugga, måste skriva om filmen RAY tills imorgon ;) kan nog inte bli värre.
Nu överdrev jag igen.

Detta har jag iallafall druckit idag! Varm oboy med grädde.
haha nej gud gör verkligen allt för att slippa plugga, ska ta tag i det nu!




Eller vänta, vad kommer mamma och säger nu.
jag , flytta ner i källaren.. med min bror. utan vägg/dörr? DU TROR DET? haha.


Nej förlåt. ciao

Frästen, jag saknar dig idag.. men bara idag idag idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0