22 november

Idag på gympan så hade vi boxning m.m. vilket jag kom på mitt i passet att det var väldigt dumt att vara med på. Jag, som får träningsvärk efter att ha lekt lekar, kommer vara.. DÖD imorgon. desutom känner jag mig sjuk pågrund utav att ja sola igår, vilket blir ennu värre.. & imorrn, vill jag ju MÅ BRA! det måste jag göra ..

Vid 2 gick åkte jag till stan för att träffa Linnea :)
Gick i 3 timmar för att leta efter en klänning jag kunde ha på mig imorrn och det var ju inte bland det lättaste. var inne i affärer man Aldrig annars är inne i , men hittade inget endå. så gick tillbaks till den klänningen som ja fastnade mest för och de blev en från Gina.. MEN!


när jag frågar Lian vad hon ska ha på sig,
jo.. då kommer vi fram till att vi har exakt likadana..
+ att
båda är:
korta
blonda
ska ha lockigt hår
och vi ska ha
likadan klänning

+ att vi ska gå dit tillsammans

& DET ÄR JAG INTE GLAD ÖVER

Fast min snälla mamma har sytt upp klänningen åt mig, (som förövrigt ser ut som en pyjamas)
eftersom att jag tyckte denvar för lång :)


.. & Efter stan gick jag hem till andreas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0