19 november

vaknade upp och insåg att jag inte skulle kunna gå till skolan än pågrund av magont så gick och la mig igen. vid 10-11 gick jag upp för att vara tillbaka i skolan vid 12,

Luncha med pappa var det somsagt,
eller rättaresagt, Trodde jag

Nej, men han "hade ju inte glömt mig"
kankse bara glömt att HÖRA AV SIG OCH SÄGA
ATT HAN FÅTT HÖRHINDER
? dendär människan alltså.
tur för han att han är betydelsefull annars skulle jag bett
han dra åt helvete för längesen.

om jag grät, Ja.

efter skolan blev det iaf tacos hos ante med säl&linkan,
hungrig som jag var! Frukosten åt jag ju redan vid 8.

& efter det bar det av till kulturkammarn för att se på teater
&  den var verkligen sevärd, linus som garva så han tjöt, gubben!

   

Ni är så bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0