Nobody needs you like I do

I need all of you baby


var nyss ute och gick, mammas idé mitt i allt tjat om hur tjock jag blivit. (haha)
så ja, vi gick ut & gick på mina  vilkor; att jag fick vända om och gå hem när jag ville.
sen skulle tydligen marcus också följa med, och utanför dörren möter vi kevin
som precis kom från jobbet, så han var på han med. gick inte särskilt långt direkt
men det var ju inte heller väntat från min sida. väntar på att josefin ska ha ätit
klart så ska jag gå ut med hon sen (: tur att det iaf finns nån som bor nära mig,
iih + att jag tycker om hon massor.


And damn it I'm gonna miss it if we fade away
I don't wanna be down
Lovin' you I have found
I want you around
Always..

Anytime Im needing someone
I think of u for comfort, can u feel me?
Anytime ur feeling down or
Need a friend for comfort, can u feel me?

Ain't no way I'll ever be through with you
Baby let me know if we can make it
Cause I wanna be there, baby can I be there?
Anywhere I don't care



Kommer alltid finnas här för dig,
tänka på dig, sakna dig, älska dig.
"mitt allt"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0