my day

först har ja varit hemma hela dagen, segat loss..
vid 1 - 3 nångång tänkte ja se på en film. ja satte på den men höll endå bara på med en massa annat. den värka helt ointressant så ja stängde av den. sen vid 6 - 7 nångång ringde Andrea. då bad jag henne följa med mig till konsum & köpa kladdkaka som ja har vart sugen på hela dagen pga att min mens snart kommer. inte bra, inte bra! så ja, vi klädde på oss sen möttes vi. men de blev typ, brownie (eller va de nu heter) istället. gick hem till mig skärde upp det osv.. sen gick vi ut på min balkong och fika. mys! dock var dom inte lika goda som kladdkaka ;/ men de fick duga. efter ett tag ringde vi josefin & skulle höra om en grej, så visa de sej att hon & johanna var i parken med filt osv.. så vi gick dit vid halv8. Stackars människor altså som bara stog 3 meter ifrån och glodde. man börjar ju undra om dom egentligen har något liv. jaja, duschade nyss.. sen ska ja väl sova snart.

image142
Andrea johanna josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0