mormor&morfar

vart i svärtinge, idag igen.. såhär mycket har jag inte vart där det senaste året ;D nävars men ja.. varje dag i helgen, är mycket. vad har hänt med mig? HAHA desutom åkte ja med till mormor, utan att min lillebror följde med. och jag var där, i nästan 4 timmar utan att tjata att vi skulle åka hem, de va först vid 9 som ja ville åka hem för jag var tvungen att duscha.. men icke. mamma skulle ha mer vin och trlalala så nu har ja en full morsa här (: yej. men det är kul, första gången alla i familjen är glada tillsammans. haha. desutom fick jag hem en jävla massa skit från mormor, ansiksprodukter, hårprodukter, nageleack, skor, kläder, pengar.. desutom ska vi på stan snart, kankse imorn.. ska också klippa oss, sedan ska hon sy in en massa utav mina byxor :) jag är glad nu, faktiskt. och jag har haft riktigt trevligt idag. jag tänkte för mig själv "jag har inte klagat eller tjatat en endaste gång" .. och direkt efteråt sa kevin "vad är det med dig, du har vart här i nästan 4 timmar utan att sagt att vi ska åka hem en endaste gång" men nu, är jag hemma iaf. efter att vart hos mormor&morfar i 5 timmar, åt mat & fikade, drack osv. :) och NU ska jag duscha. 


jag lever på falska förhoppningar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0