jag tänker aldrig på det, bara ikväll

Vet du inte
Ett sprucket hjärta är ett sorgligt sätt att starta något nytt
Så många platser lever inte mer
Nu går jag bara förbi där jag försökte få dig att le

Och allt vi uppfann, dom gör allt det där igen
Men ingen är riktigt ärlig,

Jag tänker aldrig på det
Bara ikväll


Och jag ser upp,
Jag ser skyn bli röd, bli blå
Jag hörde nån ropa ditt namn
eller var det inbillning
Och jag undrar vad du tycker om mig nu
har du förändrats?
Jag dricker ur vad som helst nu
Och alla har nåt att bekänna
Och alla vill att jag ska lyssna
Men inget här är heligt mer,
inte som när jag försökte få dig att le

jag har aldrig skrattat så länge..
och jag önskar att jag inte blev kär i dig
eller frästen, jag var inte kär - jag var något så mycket mer än så

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0