I just wanna scream and lose control

jahaja, som ni (dom flesta utav er) vet.. så har jag väldigt mycket kläder jämför med storleken på min garderob. så allting bara ligger i stora högar. yej! tummen upp för det. fast jag har en till garderob, precis brevid. men den använde jag att ha tv:n i osv.. men nu, så går det inte längre. så ja har mublerat om i mitt rum senså har ja satt dit den där garderobsdörren så ja kan använda både två garderoberna :) håller på att lägga in alla kläder. förstår inte varför ja har all skit egentligen, inte enns hälften används! men ja, man tänker att de kommer vara bra att ha någondag. sure! så blir det inte. haha, men ivarjefall. har tagit en paus som ni märkt och satte mig här. inte bra för jag kommer säkert fastna! har inte pluggat än heller.. när ska jag hinna med det? ja det återstår att se. har ganska brottom iallafall, ska ha skrivit ett musikarbete, en tidningsartikel - både två på engelska. och EU tills imorrn shit maaan ;D men ja hinner de ordnar sig för de gör det alltid!

oh nu har ja suttit här alldeles förlänge :( orkar ej fortsätta, men som jag brukar säga,
what to do?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0