forget what we know, it's just a big show

såg jag på förut. den var otroligt bra & jag är väldigtväldigt känslig som börjar gråta för att en gammal gubbe går.. hmja. sen gick jag ut & gick, hah ja lovar de va högst fem minuter. sen nu är min mormor här, fast hon ska precis gå (: ska tvinga min mamma att åka köpa hårfärg med mig. iih och imorrn äre orientering i vrinneviskogen. YES jag är bäst på det. or not. ska tvinga carro att springa med mig så de går fortare. så carro, om du ser dehär börja träna redan nu ;) HAHA im bad, nu ska ja gå.. kiss

mr. brightside <3

skulle kolla i min mapp
"men allting förändrades"
utan en endaste aning om vad jag nu hade skrivit där..
det första jag ser och läser .. "gör jag rätt i det jag gör,
har börjat tvivla starkt på att jag gör det" FAN! var min
första tanke och tryckte genast ner allting.
Försent.
det förstörde min kväll. att det alltid måste vara nåt, alltid.
Förlåt.


i just cant look, it's killing me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0