för du är pusselbiten som får mig att bli hel

gick på stan med josefin, träffade också på en massa människor som tex sahra heidi carro m.m. (: ja köpte ett par jeansshorts & en väska :) klockan var 6 när vi började titta i affärerna och vi blev enormt stressade. sedan kommer folk och säger att de stänger 9. haha, då blev jag glad! vi tittade ockspå crazy frog (och precis som jag trodde så kom det upp en typ, groda? där på scenen. haha) dock så började de regna på direkten när vi skulle gå ut, ringde mamma och fråga fall vi kunde låna ett paraply eftersom dom hade 2. men då var dom redan påväg hem. sedan kolla vi ju på markooolio såklart ;D yä sen vid 9 nångång tog jag spårvagnen hem. och imorrn är jag ledig, vet inte riktigt vad som händer. stan kanske .. men ja, det återstår att se (: ska gå och lägga mig straxt är trött ..



Kan förstå att du mår så bra
att du ej känner någon ånger
för du har ju allt - men endå inte


Det känns bra va?

att du har kvar mig fast inte har mig

förstår ingenting det måste jag erkänna
försöker bara tränga bort det men de är svårt

hur som hellst, jag älskar dig och jag menar det!
vilket är något jag inte borde göra

vill bara att allt ska bli som förut eller att det ska sluta helt

men det går inte, för som jag sa, jag älskardig utav hela mitt hjärta
& jag menar det. måste ha dig i mitt liv .. du har en stor betydelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0