gick till skolan efter lunch istället, soooov gjorde jag det är nog det underbaraste som finns. haha. när ja kom tillbaka skulle vi ha svenska. gjorde ingenting speciellt redovisa nånting & bara satt. sen vare engelska gjorde ingenting där heller. slutade 10 i 3 och nu har jag ätit och sånt sen väntar jag på att carro ska ringa så ska vi ut möta gogo & dem och röka vattenpipa sen ingenting mer eller hon ska nog äta på sibylla? skulle inte förvåna mig om hon skippar de så noga med maten som hon är :D HAHA. enligt mig ivarjefall är hon det men jaaa, inget mer att säga. imorrn är det middag hos sara - som jag längtat! det är faktiskt sant. nu ska jag gå :) puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0