9 maj,

vanlig dag i skolan, var otroligt trött så gått med mjukiskläder hela dagen. våra "klasströjor + byxor" yää. gick till spanskan för första gången på hm, veeeckor. men ångra de lika fort. satt bara och lyssna på jävla redovisningar. fast en utav dom var väldigt rolig så där satt jag för mig själv och asgarva, eller ja.. nästintill alla. när vi skulle sluta så började jag bråka med my lovely lärare alcides. (förövrigt hatar jag honom) så ja, jag kommer ta ett stolt IG. för ja tänker inte gå på en endaste lektion till. och det är jag överlycklig för! sen så skulle jag då plugga idag, till so provet som jag trodde var imorrn. jaha, men så fick jag reda på att det var idag? ingen aning vart jag fått imorrn ifrån. men ja, där rök mitt vg iaf! synd. & nu är jag bara allmänt irriterad på folk som inte kan respektera andra och hålla käften istället för att gå omkring och snacka. men jaaaa, tråkiga inlägg utan bilder från dagen pga. att jag inte har nån kamera längre! fan arg jag är. jag saknar den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0