8 maj,

var som vanligt idag i skolan, hade sovmorgon.. till 9.25 NO. men gick inte på den lektionen utan var hemma och fixa iordning mig istället. så hade gympa första lektionen, i spåret.. orientering. tråkigaste & vi är helt värdelösa på det. (vi = du&jag carro) haha. sen kommer jag inte ihåg vad som hände. fick sluta tidigare ivarjefall, typ.. 3, istället för 15.40, men satt kvar ett tag med gogo min vän för han skulle vänta på arre :) så kom hem vid halv 4 endå. har inte gjort nånting, måste egentligen plugga. prov på torsdag (frivilligt) men valde att göra de för att få vg, yä sure. måste öppna den jävla boken, vill inte, orkar inte :( är sjukt trött.. och sånt. idag har min humör varit som en berg&dalbana.. ledsen,glad,sur,trött - ja allt. just nu vet jag inte vad jag är. typ, deprimerad? haha whatever.


 The picture frames of the wall ,
It keeps remindin me



Don't u know ur love is one of a kind
and im wantin u, missin u,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0